Légy szemtanúja annak, hogyan találkozik AZ ÍZ az egészséges alapanyagokkal és elkészítési módszerekkel, majd lesd el, hogyan tudod a hétköznapokban Te is elkészíteni a fogásokat!

Az EASE Therapy Főzőklubban most megtanulhatod ezeket a fortélyokat!

Az EASE Therapy alapozó főzőklubja Rád vár, ha szeretnél változtatni életmódodon, beleértve az étkezéseket is! Nem könnyű egy ilyen döntést meghozni:

„mától minden pillanatban figyelek az egészségemre; arra, hogy mit, mikor és mennyit eszem és iszom…, próbálok időt szakítani a testemre.., mert az ENYÉM…”

de kis odafigyeléssel hatalmas lépést tehetsz az egészséges étrended kialakításában!

Az EASE Therapy elsősorban azért jött létre, hogy segíthessen azoknak, akik változtatni akarnak addigi megszokott, egészségtelen életmódjukon.
Kiscsoportos főzőklubjaikba Téged is várunk szeretettel, ha érdeklődsz az egészséges ételek elkészítésének összes csínja-bínja iránt. Azon kívül, hogy minden egészségesen – cukor- és búzaliszt mentesen – kerül elkészítésre, az egy estés kurzus különlegessége:

  • megfőzünk mindent, amire másnap ebéd gyanánt szükséged lehet
  • ráadásként a kurzus végén a helyben elkészített ételeket is megkóstoljuk

Az EASE Therapy Paleo/Vegán főzőklubja Rád vár, ha szeretnél változtatni életmódodon, beleértve az étkezéseket is! Nem könnyű egy ilyen döntést meghozni:

IMG_1263Ha vannak az étrendedben olyan alapanyagok, amelyeket vagy orvosilag vagy saját belátásodból kerülsz, akkor ezt a főzőklubot neked találtuk ki!

A paleo főzőklubban paleo alapanyagok felhasználásával állítjuk össze a menüt. Egyszerű, könnyen elkészíthető ételeket tanítunk neked, melyeket otthon is elkészíthetsz bármikor. Ha gluténmentes, laktózmentes, cukormentes, paleo táplálkozást követsz, ezt válaszd!

A vegán főzőklubban természetesen kerüljük a húsokat és más állati származékokat is, mint a tojás, vaj, zsír, tejtermékek. A menü tojásmentes, gluténmentes, laktózmentes, cukormentes és vegán életmódot követőknek is egyaránt megfelel.

Azon kívül, hogy minden egészségesen kerül elkészítésre, az egy estés kurzus különlegessége:

  • alternatív tejeket készítünk mákból, kókuszból, rizsből és mandulából,
  • ezekből alternatív tejtermékeket is készítünk, vajat és tejszínt,
  • megtanítunk alternatív liszteket készíteni mákból, kókuszból, rizsből és mandulából,
  • főzünk egy teljes, háromfogásos menüt,
  • ráadásként a kurzus végén a helyben elkészített ételeket el is fogyasztjuk!

A z EASE Therapy Paleo/Vegán főzőklubját az egészséges ételek barátain kívül ajánljuk kezdő konyhatündéreknek, pároknak, családoknak, tiniknek, nagyoknak, lisztérzékenyeknek, fogyókúrázóknak, cukorbetegeknek, életmódváltóknak, és a szénhidrátmentes étrendet követőknek!

És végül, de nem utolsó sorban egy kis ízelítő – az EASE Therapy Paleo/Vegán/Alapozó Főzőklub egyik minta menüje:

Házi vaj
Ropogós házi Bagett
Eper krémleves
Aszalt szilvával töltött baconbe göngyölt csirke, sütőtök pürével, karamellizált hagymával (a paleo menüben)*
Aszalt szilvával töltött currys sült tofu sütőtök pürével, karamellizált hagymával (a vegán menüben)*
Mandulalisztes csokitorta
Almás-banán fagylalt

*Egy, a választott kurzusnak megfelelő főétel kerül lefőzésre.

A Te kezedben van a döntés: egészséged érdekében változtass étkezési szokásaidon, készíts minden nap ízletes, káros anyagoktól mentes ételeket az EASE Therapy Főzőklubok segítségével!

Jelentkezz most!


Klubjaink rendszeresen indulnak, a legközelebbi alkalomról érdeklődj a 70/42-42-299-es számon!

Belépő: 15.000 Ft

További információt kérek

Vedd igénybe elsőklubozó kedvezményünket

1-et fizetsz, 2 jöhet
További információt kérek

RECEPTAJÁNLÓ


IMG_1152

Bacon-ös csirke aszalt szilvával, karamellizált hagymával, sütőtök pürével

Hozzávalók:

4 csirkemell
8 szem aszalt szilva
8 szelet bacon
800 g sütőtök
1000 g vöröshagyma
Olíva olaj
fokhagyma

 Elkészítés:

  1. A csirke mellekbe vágjunk zsebeket, töltsük meg 2 szem szilvával, göngyöljük be 2 szelet bacon-be.  Süssük sütőzacskóban 180 fokon, 45 percet.
  2. Pároljuk meg a meghámozott, kockázott sütőtököt. Botmixerrel pürésítsük. Adhatunk hozzá, sót borsot, kurkumát, curryt ízlés szerint, de magában is tökéletes.
  3. A hagymát karikázzuk fel, 50 g olajon serpenyőben pirítsuk, sűrű keverések mellett, míg karamell színű nem lesz. Sóval, borssal ízesítsük.